ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę dostawy materiałów biurowych do potrzeb dydaktycznych (PCKZiU.271.9.CKZ/2017)
PCKZiU.271.9.CKZ/2017 Wieliczka, dnia 1 września 2017 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2017
usługę dostawy materiałów biurowych do potrzeb dydaktycznych dla uczestników projektu „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim” nr RPMP.10.02.01-12-0241/16
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
W związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce projektem „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim” nr RPMP.10.02.01-12-0241/16 zwracam się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
1) Papier ksero – A4 gramatura: 80 g/m2, białość min. 160 CIE – 105 ryz (500 kartek każda),
2) Koszulki A4 na dokumenty – kolor krystaliczny – 3500 szt.
3) Zakreślacze na bazie wody – w co najmniej 3 kolorach po 100 szt. – łącznie 302 szt.
4) Długopisy typu PENTEL BK77 lub równoważne (badanie na podstawie deklaracji producenta dot. długości linii pisania – co najmniej 1500 metrów) – długopis w prostej przezroczystej obudowie z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju, czarny wkład – 302 szt.
5) Teczki kolorowe z gumką format A4 – 302szt.
6) Teczki białe z gumką format A4 – 302szt.
7) Kubik z karteczkami kolorowymi kwadratowymi – 35 szt.
8) Samoprzylepne żółte karteczki kwadraty małe (38mm x 51mm)- 35 szt.
9) Samoprzylepne żółte karteczki kwadraty duże (75mm x 75mm)- 35 szt.
10) Zakładki indeksujce – kolorowe samoprzylepne 4×50 zakładek 20mmx50mm (302szt)
11) Skoroszyty plastikowy zawieszany do segregatora A-4 – opakowanie 20 szt kolory różne x 15 szt. (łącznie 302 skoroszytów).
12) Segregator A-4 70 mm (karton oklejany), wymienna etykieta, z dźwignią, różne kolory 35 szt.
30197630-1 – Papier do drukowania
30192000-1 – Wyroby biurowe
II. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 8 września 2017 r. do godz. 15.30 na adres: szkola@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Paweł Łuczyński – główny specjalista ds. funduszy europejskich – Wydział Funduszy Europejskich, Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Wieliczce tel. 12 284 89 39.
VII. Załącznik:
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
Nr telefonu: ……………………………….. Nr fax:……………………………………..
e-mail: ……………………………………………………………………………………….
NIP: ……………………………………….. Regon:………………………………………
KRS…………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
słownie: …………………………………………………………………………………………………
w tym podatek VAT …………… %
Rodzaj oferowanego materiału | Cena łączna brutto |
1) Papier ksero – A4 gramatura: 80 g/m2, białość min. 160 CIE – 105 ryz (500 kartek każda), Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
2) Koszulki A4 na dokumenty – kolor krystaliczny – 3500 szt. Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
3) Zakreślacze na bazie wody – w co najmniej 3 kolorach po 100 szt. – łącznie 302 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
4) Długopisy typu PENTEL BK77 lub równoważne (badanie na podstawie deklaracji producenta dot. długości linii pisania – co najmniej 1500 metrów) – długopis w prostej przezroczystej obudowie z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju, czarny wkład – 302 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
5) Teczki kolorowe z gumką format A4 – 302szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
6) Teczki białe z gumką format A4 – 302szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
7) Kubik z karteczkami kolorowymi kwadratowymi – 35 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
8) Samoprzylepne żółte karteczki kwadraty małe (38mm x 51mm)- 35 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
9) Samoprzylepne żółte karteczki kwadraty duże (75mm x 75mm)- 35 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
10) Zakładki indeksujce – kolorowe samoprzylepne 4×50 zakładek 20mmx50mm (302szt)
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
11) Skoroszyty plastikowy zawieszany do segregatora A-4 – opakowanie 20 szt kolory różne x 15 szt. (łącznie 302 skoroszytów).
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. | |
12) Segregator A-4 70 mm (karton oklejany), wymienna etykieta, z dźwignią, różne kolory 35 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Miejscowość: ……………… Data …………….
………………………………………
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* – niewłaściwe skreślić.
Pełna treść ogłoszenia – zapytanie_o_cene_materiały_biurowe_271.9.CKZ_2017