ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2020 na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
PCKZiU.271.2.2020
Wieliczka, dnia 18.03.2020 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2020
na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego zwraca się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia:
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 – papier do drukowania
30192000-1 – wyroby biurowe
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z arkuszem wycen i projektem umowy załącznik nr 2 i 3).
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 26 marca 2020 r. do godz. 12.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat czynny w godzinach 8:00-13:00) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska – główny księgowy tel. 12 289 17 48.
VII. Załącznik:
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto …...............
słownie:....................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis zawarty jest w arkuszu wycen i stanowi załącznik do formularza oferty.
3. Jednocześnie informujemy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie z załączonym wzorem.
1. Nie zamierzam/zamierzam* powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
…............................................................................................................
2. Nie podlegamy/podlegamy* wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* - niewłaściwe skreślić.
Załącznik nr 2
Arkusz wycen
Lp. | Nazwa artykułu | Jednostka miary | Ilość | Cena jednostkowa brutto w zł | Wartość brutto w zł |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Bloczek kostka zwykły biały 8,5x8,5 cm | szt. | 4 |
|
|
2 | Bloczek kostka kolorowy samoprzylepny, 100 ark., 7,5x7,5 cm | szt. | 4 |
|
|
3 | Długopis z wkładem wymiennym, niebieski wkład | szt. | 20 |
|
|
4 | Wkład pasujący do ww. długopisu | szt. | 10 |
|
|
5 | Długopis żelowy z wymiennym wkładem Pentel energel, grubość linii pisania 0,5mm, niebieski | szt. | 1 |
|
|
6 | Wkład pasujący do ww. długopisu 0,5 mm | szt. | 10 |
|
|
7 | Wkład pasujący do ww. długopisu 0,7 mm | szt. | 2 |
|
|
8 | Gąbka do tablic suchościeralnych | szt. | 40 |
|
|
9 | Gumka pentel | szt. | 10 |
|
|
10 | Papier A4 160g kolor Chamois (1op.-250szt) | op. | 4 |
|
|
11 | Klej w sztyfcie, nietoksycznyozwiększonej trwałości klejenia, zmywalny wodą 22g | szt. | 5 |
|
|
12 | Korektor „mysz” | szt. | 9 |
|
|
13 | Korektor w pisaku | szt. | 2 |
|
|
14 | Koszulka A4 średniej grubości, bez połysku (op.-100szt.) | op. | 10 |
|
|
15 | Koszulka krystaliczna A4 45 mic. (1 op.-100 szt.) | op. | 4 |
|
|
16 | Koperta samoprzylepna biała B-5 | szt. | 100 |
|
|
17 | Koperta samoprzylepna biała C-6 | szt. | 100 |
|
|
18 | Koperta samoprzylepna biała C-4 | szt. | 100 |
|
|
19 | Marker do tablic suchościeralnych, kolor czarny, czerwony, zielony, niebieski okrągła końcówka typu Snowman | szt. | 36 – czerwone, 36 – zielone, 36 - niebieskie |
|
|
20 | Papier kancelaryjny w kratkę,A3 (op. – 100szt.) | op. | 1 |
|
|
21 | Papier kancelaryjny w linię szeroką, A3 (op.-100szt.) | op. | 1 |
|
|
22 | Ołówek B bez gumki | szt. | 10 |
|
|
23 | Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A4 | ryza | 250 |
|
|
24 | Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A3 | ryza | 3 |
|
|
25 | Papier kolorowy do drukarek A4 mix (op.-100ark.5kolorów) | op. | 3 |
|
|
26 | Segregator PCV ze wzmocnioną dolną krawędzią, wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z dźwignią A4 szerokość grzbietu 7 cm | szt. | 10 |
|
|
27 | Segregator PCV ze wzmocnioną dolną krawędzią, wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z dźwignią A4 szerokość grzbietu 5 cm | szt. | 3 (kolor niebieski) |
|
|
28 | Skoroszyt A4 PCV, przednia okładka przeźroczysta, zawieszka | szt. | 60 |
|
|
29 | Spinacze biurowe okrągłe małe 28mm | op. | 10 |
|
|
30 | Taśma klejąca bezbarwna z gilotyną typu Scotch | szt. | 10 |
|
|
31 | Teczka kartonowa zwykła, biała, wiązana, A4 | szt. | 20 |
|
|
32 |
|
|
|
|
|
33 | Zeszyt A4, sztywny, twarda okładka, 96 kartek, kratka | szt. | 2 |
|
|
34 | Zszywki zwykłe 24/6 | op. | 2 |
|
|
35 | Bezolejowy tusz do stempli 25 ml czerwony | szt. | 2 |
|
|
| OGÓŁEM MATERIAŁY BIUROWE | - | - | - |
|
Zamawiający zastrzega sobie, iż podane dane mają charakter szacunkowy. Rzeczywista ilość artykułów eksploatacyjnych będzie uzgadniana przy kolejnych zamówieniach i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zamawianych przez zamawiającego w toku realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych między pozycjami, w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
Załącznik nr 3
PROJEKT UMOWY
zawarta w dniu ………………………… r. w Wieliczce
pomiędzy:
Powiatem Wielickim – Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105, w imieniu którym działa:
Maciej Filiciak – Dyrektor
Zwany dalej Zleceniodawcą,
a
………………………………………
Zwanym w treści umowy Wykonawcą
W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty bez zastosowania zasad i trybu postepowania określonego w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art.4 pkt 8 ustawy PZP).
§ 1
Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego.
§ 2
§ 3
§ 4
§ 5
§ 6
§ 7
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 8
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 9
Spory wynikłe na tle wykonania niniejszej umowy, strony oddają do rozpoznania przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 10
Umowa zostaje spisana w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.
Zamawiający Wykonawca