Termin składania ofert: 13-10-2023, godz: 12:00
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9/2023 na zakup i dostawę papieru kserograficznego
PCKZiU.271.9.2023 Wieliczka, dnia 16.10.2023 rok
Informacja o wynikach postępowania
prowadzonego w trybie zapytania ofertowego nr 9/2023 z dnia 06.10.2023r.
na zakup i dostawę papieru kserograficznego
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 06.10.2023 roku – w terminie składania ofert wpłynęły 3 oferty:
Lp. | Nazwa firmy/ imię i nazwisko wykonawcy | Adres | Uwagi |
1. | Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński Spółka jawna | 30-732 Kraków ul. Biskupińska 14 | Oferta poprawna |
2. | AMP Polska Sp.zo.o. | 30-732 Kraków, ul. Płk. Stanisława Dąbka 8/407 | Oferta poprawna |
3. | Atelier By Iwona Tekwani Sp.zo.o | 95-030 Rzgów, ul.Gospodarz 51a | Oferta niepoprawna |
Zastosowanie kryterium oceny ofert wg wskazanego w zapytaniu wzoru pozwoliło na przyznanie składanym ofertom następującej ilości punktów:
Lp. | Nazwa firmy/ imię i nazwisko wykonawcy | Adres | Liczba punktów | Cena brutto |
1. | Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński Spółka jawna | 30-732 Kraków ul. Biskupińska 14 | 100 pkt. | 1.900,44 zł |
2. | AMP Polska Sp.zo.o. | 30-732 Kraków, ul. Płk. Stanisława Dąbka 8/407 | 69,99 pkt | 2.715,45 zł |
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce informuje, że w związku z ogłoszonym zapytaniem ofertowym nr 9/2023, w wyniku oceny złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński Spółka jawna
Wyłoniony Wykonawca przedstawił ofertę cenową, która spełnia wymogi formalne.
*********************************************************************************************************
PCKZiU.271.9.2023
Wieliczka, dnia 06.10.2023 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9/2023
na zakup i dostawę papieru kserograficznego
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego zwraca się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia:
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 – papier do drukowania
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z arkuszem wycen (załącznik nr 2).
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 13 października 2023 r. do godz. 12.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat czynny w godzinach 8:00-15:00) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska – główny księgowy tel. 12 289 17 48.
VII. Załącznik:
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto …...............
słownie:....................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis zawarty jest w arkuszu wycen i stanowi załącznik do formularza oferty.
1. Nie zamierzam/zamierzam* powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
…............................................................................................................
2. Nie podlegamy/podlegamy* wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* - niewłaściwe skreślić.
Załącznik nr 2
Arkusz wycen
Lp. | Nazwa artykułu | Jednostka miary | Ilość | Cena jednostkowa brutto w zł | Wartość brutto w zł |
1 | Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A4 | ryza | 150 | 5 | 6 |
2 | Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A3 | ryza | 3 |
|
|
| OGÓŁEM MATERIAŁY BIUROWE | - | - | - |
|