ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2020 usługę sukcesywnej dostawy materiałów biurowych do potrzeb dydaktycznych dla uczestników projektu „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II” nr RPMP.10.02.01-12-0043/19
PCKZiU.271.1.CKZ.2020 Wieliczka, dnia 5 marca 2020 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2020
usługę sukcesywnej dostawy materiałów biurowych do potrzeb dydaktycznych dla uczestników projektu „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II” nr RPMP.10.02.01-12-0043/19
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
W związku z realizowanym przez Powiat Wielicki - Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce projektem „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II” nr RPMP.10.02.01-12-0043/19 zwracam się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia:
Termin dostawy | Szczegółowy przedmiot zamówienia: |
do 18 marca 2020 |
|
od 25 sierpnia do 5 września 2020 roku (dostawa 340 kompletów) |
|
Spełniających następujące wymagania:
1) papier ksero – A4 gramatura: 80 g/m2, białość min. 160 CIE – (1 ryza = 500 kartek),
2) koszulki na dokumenty – groszkowe, przeznaczona na dokumenty w
formacie A4,
3) skoroszyty plastikowy zawieszany do segregatora A-4 – kolory różne
4) zakreślacze na bazie wody - zakreślacz ze ściętą końcówką, do zaznaczania tekstu na papierze, w książkach oraz na wydrukach, tusz w żywych i intensywnych kolorach, końcówka pisząca chroniona klipsem przed wysychaniem, grubość linii pisania: 1-5 mm,
5) zakładki indeksujące - kolorowe samoprzylepne 4x50 zakładek 20mmx50mm w kolorach,
6) długopis automatyczny, wyposażony w gumowany, profilowany uchwyt ułatwiający pisanie, zapewniający wymianę wkładu na dowolny z grupy "Plug&Play", końcówka pisząca wykonana ze stali nierdzewnej nie
ulegająca uszkodzeniu przy pisaniu, tusz olejowy, kolor niebieski lub czarny;
7) teczki kolorowe lakierowane z gumką format A4 - teczka z gumką wykonana z kartonu o gramaturze min. 400g/m²,pokryta lakierem drukarskim.
8) skoroszyty plastikowy zawieszany do segregatora A-4 – przód wykonany z przezroczystej folii, tył kolorowy; dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy, przystosowany do wpięcia do wszystkich segregatorów (euro perforacja)
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 - Papier do drukowania
30192000-1 - Wyroby biurowe
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 13 marca 2020 r. do godz. 14.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Paweł Łuczyński –
e-mail: pawel.luczynski@powiatwielicki.pl tel: 12 399 98 51.
Zamówienie prowadzone jest w oparciu o zasady określone w części 6.5.1 Rozeznanie rynku - Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja obowiązująca z dnia 22 sierpnia 2019 roku).
VII. Załącznik:
1. Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto ….............
…...........................................................................................................
słownie: …............................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis oferowanych materiałów prezentujemy poniżej:
Rodzaj oferowanego materiału | Cena łączna brutto |
1) Papier ksero – A4 gramatura: 80 g/m2, białość min. 160 CIE - 41 ryz (500 kartek każda), |
|
2) Koszulki A4 na dokumenty – groszkowa – 4000 szt. (40 opakowań po 100 szt.) |
|
3) skoroszyt twardy wpinany A4 - łącznie 396 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
4) zakładki indeksujące DONAU 20x50mm 396 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
5) długopis automatyczny czarny/niebieski – 396 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
6) Ołówek z gumką – 396 sztuk
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
7) Teczka A4 lakierowana z gumką 396szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
8) zakreślacze na bazie wody 2 kolory x 396 sztuk (łącznie 792 sztuki)
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
3. Przedmiot umowy dostarczymy w terminie do 18 marca 2020 (dostawa 56 kompletów) oraz od 25 sierpnia do 5 września 2020 roku (dostawa 340 kompletów) – zgodnie z zapisami zapytania ofertowego.
1. Nie zamierzam/zamierzam* powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
…............................................................................................................
2. nie podlegamy/podlegamy* wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* - niewłaściwe skreślić.