Termin składania ofert: 08-11-2017, godz: 15:00
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10/2017 usługę dostawy materiałów biurowych do potrzeb dydaktycznych dla uczestników projektu „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim” nr RPMP.10.02.01-12-0241/16
PCKZiU.271.17.CKZ/2017 Wieliczka, dnia 3 listopada 2017 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10/2017
usługę dostawy materiałów biurowych do potrzeb dydaktycznych dla uczestników projektu „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim” nr RPMP.10.02.01-12-0241/16
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
W związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce projektem „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim” nr RPMP.10.02.01-12-0241/16 zwracam się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów biurowych:
1) Papier ksero – A4 gramatura: 80 g/m2, białość min. 160 CIE - 21 ryz (500 kartek każda),
2) Koszulki A4 na dokumenty – kolor krystaliczny – 700 szt.
3) Zakreślacze na bazie wody – w co najmniej 3 kolorach po 74 szt. – łącznie 302 szt.
4) Długopisy typu PENTEL BK77 lub równoważne (badanie na podstawie deklaracji producenta dot. długości linii pisania – co najmniej 1500 metrów) - długopis w prostej przezroczystej obudowie z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju, czarny wkład – 74 szt.
5) Teczki kolorowe z gumką format A4 – 74 szt.
6) Teczki białe z gumką format A4 – 74 szt.
7) Kubik z karteczkami kolorowymi kwadratowymi - 7 szt.
8) Samoprzylepne żółte karteczki kwadraty małe (38mm x 51mm)- 7 szt.
9) Samoprzylepne żółte karteczki kwadraty duże (75mm x 75mm)- 7 szt.
10) Zakładki indeksujce - kolorowe samoprzylepne 4x50 zakładek 20mmx50mm (74 kpl)
11) Skoroszyty plastikowy zawieszany do segregatora A-4 – opakowanie 20 szt kolory różne x 15 szt. (łącznie 74 skoroszytów).
12) Segregator A-4 70 mm (karton oklejany), wymienna etykieta, z dźwignią, różne kolory 7 szt.
2. Cena łączna uwzględniać musi koszty dostawy do siedziby Zamawiającego oraz koszty wniesienia do budynku w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego.
3. Dostawa musi zostać zrealizowana w terminie do 14 listopada 2017 roku na adres Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka. Termin dostawy powinien zostać ustalony wcześniej w związku z koniecznością dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez upoważnionego pracownika.
4. Termin płatności: 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku.
5. Zamawiający sporządzi protokół odbioru materiałów stanowiących przedmiot zamówienia. Podpisanie protokołu odbioru przez Zamawiającego bez uwag uprawnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT/rachunku.
6. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach 10. Osi Priorytetowej Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.1 Kształcenie zawodowe uczniów – ZIT
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 - Papier do drukowania
30192000-1 - Wyroby biurowe
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 8 listopada 2017 r. do godz. 15.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska - główny księgowy tel: 12 289 17 48.
VII. Załącznik:
1. Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto ….............
…...........................................................................................................
słownie: …............................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis oferowanych materiałów prezentujemy poniżej:
Rodzaj oferowanego materiału | Cena łączna brutto |
1) Papier ksero – A4 gramatura: 80 g/m2, białość min. 160 CIE - 21 ryz (500 kartek każda), |
|
2) Koszulki A4 na dokumenty – kolor krystaliczny – 700 szt. |
|
3) Zakreślacze na bazie wody – w co najmniej 3 kolorach po 100 szt. – łącznie 74 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
4) Długopisy typu PENTEL BK77 lub równoważne (badanie na podstawie deklaracji producenta dot. długości linii pisania – co najmniej 1500 metrów) - długopis w prostej przezroczystej obudowie z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju, czarny wkład – 74 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
5) Teczki kolorowe z gumką format A4 – 74szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
6) Teczki białe z gumką format A4 - 74szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
7) Kubik z karteczkami kolorowymi kwadratowymi - 7 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
8) Samoprzylepne żółte karteczki kwadraty małe (38mm x 51mm)- 7 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
9) Samoprzylepne żółte karteczki kwadraty duże (75mm x 75mm)- 7 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
10) Zakładki indeksujce - kolorowe samoprzylepne 4x50 zakładek 20mmx50mm (74 kpl)
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
11) Skoroszyty plastikowy zawieszany do segregatora A-4 – opakowanie 20 szt kolory różne x 15 szt. (łącznie 74 skoroszytów).
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
12) Segregator A-4 70 mm (karton oklejany), wymienna etykieta, z dźwignią, różne kolory 7 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
3. Przedmiot umowy dostarczymy w terminie do dnia 14 listopada 2017 roku.
1. TAK – NIE* - zamierzam powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
…............................................................................................................
2. TAK – NIE* - nie podlegamy wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* - niewłaściwe skreślić.