Wyciąg z rejestru zmian - 05 maj 2022 (13:33)

Pobierz PDFDrukuj

PCKZiU.271.11.CKZ.2022

Data ogłoszenia: 05-05-2022

Termin składania ofert: 12-05-2022, godz: 23:59

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące sprzedaży oraz dostarczenia artykułów spożywczych w związku z realizacją kursów zawodowych w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II” – edycja 6

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

PCKZiU.271.11.CKZ.2022
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego Wieliczka, 4 maja 2022 roku
i Ustawicznego w Wieliczce,
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105
32-020 Wieliczka
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące sprzedaży oraz dostarczenia artykułów spożywczych w związku z
realizacją kursów zawodowych w projekcie „Centrum Kompetencji
Zawodowych w Powiecie Wielickim II” – edycja 6
Zapytanie umieszczone w Bazie Konkurencyjności pod numerem:
2022-126-106882
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Powiat Wielicki
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Wieliczce,
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105
32-020 Wieliczka
Miejsce dostawy:
„Kampus Wielicki”
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105
32-020 Wieliczka
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
zwanych dalej „artykułami żywnościowymi” na potrzeby Powiatowego Centrum
Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce (PCKZIU), zgodnie z
zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego w całym okresie
obowiązywania umowy co oznacza, że dostawy będą realizowane z
częstotliwością i w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Zamówienie jest prowadzone w związku z realizacją kursów zawodowych w
projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II”.
Zamówienie prowadzone jest w dziewięciu odrębnych częściach:
1

 

część I: pieczywo
część II : produkty mleczarskie
część III : produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone /
produkty drobiowe
część IV : różne produkty spożywcze/owoce, warzywa i podobne
produkty przetworzone
część V: warzywa i owoce świeże
część: VI jaja
część VII: produkty mrożone
część VIII: ryby i owoce morza
część IX : przyprawy
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV przedmiot główny:
15800000-6 – różne produkty spożywcze
dodatkowe:
15811000-6 – pieczywo,
15500000-3 – produkty mleczarskie,
15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
15131500-0 – produkty drobiowe,
15330000-0 – przetworzone warzywa i owoce,
03311000-2 – ryby,
15229000-9 – mrożone produkty rybne,
15331100-8 – warzywa świeże lub mrożone,
03142500-3 – jaja
15842000-2 - czekolada i wyroby cukiernicze
03132000-5 – przyprawy
Rozliczenie za wykonane dostawy nastąpi fakturami częściowymi, po każdej
zrealizowanej dostawie.
Sposób wyprodukowania, opakowania i transportu żywności musi spełniać
wymagania aktualnie obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa, w
szczególności:
a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j.
Dz.U. z 2019 poz. 1252),
b) ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t. j.
Dz. U. z 2019 poz. 824),
c)ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów
rolnospożywczych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2164)
d) rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28
stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa
żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności
oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
e) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29
kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych ; f) rozporządzenie
2

 

(WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do
żywności pochodzenia zwierzęcego;
g) rozporządzenie (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
27 października 2004 r. w sprawie materiałów przeznaczonych do kontaktu z
żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
h) rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r.
ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w
środkach spożywczych ;
i) rozporządzenia Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w
sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych;
j) rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r- w
sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z
2015r. poz. 29);
k) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw
bezpośrednich środków spożywczych (Dz. U. Nr 2007 nr 112 poz. 774). /jeżeli
dotyczy
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał;
a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,
b) artykuły niewskazujące oznak nieświeżości lub zepsucia,
c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie do spożycia,
d) asortyment w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach, które będą
posiadać nadrukowane informacje o nazwie środka spożywczego (skład),
informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz
gramaturze/litrażu/ilości sztuk,
e) produkty pierwszego gatunku,
f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe,
dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach,
g) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dotyczy roślin okopowych:
marchew, seler, burak itp.),
h) produkty w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do
kontaktu z żywnością i) produkty przetworzone /wędliny i przetwory mięsne/
zgodnie z polską normą powinny posiadać etykiety określające nazwę handlową
produktu, procentowy skład surowcowy zawartości mięsa w wędlinie, substancje
stosowane w produkcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania
części wędlin w formie plasterkowanej i możliwością próżniowego zapakowania,
j) mięso należy dostarczać w zamkniętych pojemnikach lub opakowaniach
dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego pojemnika winna być
dołączona etykieta zawierająca informacje dotyczące m.in: nazwę i adres
producenta, nazwę dystrybutora, nazwę towaru, klasę jakości i termin
przydatności do spożycia.
UWAGA: Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu
3

 

żywnością lub gastronomii, obowiązane zapewnić bezpieczeństwo żywności
zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym
„systemem HACCP” (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa
żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia
wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas
przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma
również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz
ustalenie działań korygujących).
7. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu
zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji.
Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w
poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający na pewno zakupi
oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres
minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia
uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi
uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.
8. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego
koszt do siedziby Zamawiającego Każdy z produktów powinien być dostarczony w
wymaganych opakowaniach.
9.Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi
Wykonawca a Zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie
Zamawiającego. Warunki transportu produktów będą odpowiadały zasadom
Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP).
Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu /opakowania,
pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu/ i ponosi całkowitą
odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Opakowania, w
których dostarczane przez wykonawcę powinny spełniać wymogi
sanitarnohigieniczne / pojemniki czyste, odpowiednio zabezpieczone/.
10.Zamawiający powiadomi za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcę,
o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ich ilości.
11. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w
ich początkowym okresie gwarancji.
12. W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego
zobowiązany jest przedstawić:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji
Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu
spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP.
4

 

13. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy
każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej
dostawy.
14. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości
dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w
dniu złożenia reklamacji
15. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
16. Produkty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją
Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych
zawiera załącznik 2.
III. TERMIN I SPOSÓB DOSTAWY
Termin realizacja zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia
30 czerwca 2022 roku. Zamawiający dokonywać będzie zamówienia częściowego
z wyprzedzeniem co najmniej 48 godzin. Termin realizacji zamówienia musi
uwzględniać specyfikę Zamawiającego szkoła zawodowa prowadząca kursy
zawodowe
IV INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć
ofertę na wszystkie części zamówienia. Każda z części będzie oceniana
oddzielnie.
V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT WARIANTOWYCH
Zmawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie w treści oferty oświadczenia
dotyczącego braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy
Zamawiającym i Wykonawcą. Zamawiający nie precyzuje innych warunków
udziału w postępowaniu.
VII. GWARANCJA
Zamawiający nie precyzuje warunków gwarancji na oferowane produkty.
VIII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Termin realizacja zamówienia:
sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2022 roku.
5

 

Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania części produktów
wskazanych w załączniku 1 i 2.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert: 12 maja 2022 roku
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2018,
poz. 2188 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca na adres 32-020
Wieliczka ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat PCKZIU) albo -
ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, opatruje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym i składa po założeniu konta,
przez Bazę Konkurencyjności.
Wybór sposobu złożenia oferty należy do wykonawcy.
Nie dopuszcza się złożenia przez jednego wykonawcę oferty w formie papierowej
i elektronicznej – należy wybrać jeden z możliwych sposobów.
X. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium „Cena” - znaczenie kryterium - 100 pkt (100%);
XI. OPIS SPOSOBU PRZYNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium zostanie obliczone jako iloraz dwóch wartości: cena najniższa spośród
ofert/ cena badanej oferty . Wynik wyrażony w procentach będzie interpretowany
na zasadach 1%= 1 pkt.
Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać ostateczną cenę za przedmiot
zamówienia na załączniku „1” zatytułowanym formularz oferty – dla każdej z
części zamówienia oddzielnie, ustaloną w oparciu o otrzymane od Zamawiającego
materiały.
Cenę należy obliczyć według kalkulacji własnej zgodnie z kosztorysem ofertowym
według załącznika 1 w części:
1.1 – dla części I,
1.2 –dla części II,
1.3 dla części III.
1.4– dla części IV,
1.5 –dla części V,
1.6 dla części VI.
1.7 – dla części VII,
1.8 –dla części VIII,
1.9 dla części IX
6

 

Kosztorys ofertowy dla każdej części zamówienia zastanowi część oferty i musi
być podpisany pod rygorem odrzucenia oferty.
Cena będzie zawierała wszystkie koszty niezbędne do wykonania całości
przedmiotu zamówienia, m. in. koszty transportu, opłaty i podatki oraz będzie
uwzględniała także ewentualne opusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę
Każda część jest oceniana oddzielnie.
Ceny w ofercie muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cena w formularzu oferty (załącznik nr 3) powinna być podana cyfrowo i słownie
w złotych polskich.
Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie
PLN.
Do ceny netto należy doliczyć obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAKAZU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom
powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub
osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie
wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,
prokurenta,
pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub
powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
XIII.OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT
na produkty objęte przedmiotową umową.
XV. INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UDZIELONYCH POWTÓRNIE TEMU
SAMEMU WYKONACY
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie planuje udzielenia zamówienia
wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od
dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu
7

 


Data publikacji: 05.05.2022 (13:33)Data aktualizacji: 05.05.2022 (13:33)
Osoba publikująca: Mariusz GrzesińskiOsoba modyfikująca: Mariusz Grzesiński
Autor: Mariusz Grzesińskiliczba wejść: 120
27 maj 2022 (12:11)Mariusz Grzesiński»PCKZiU.271.11.CKZ.2022
27 maj 2022 (12:10)Mariusz Grzesiński»PCKZiU.271.11.CKZ.2022
05 maj 2022 (13:37)Mariusz Grzesiński»PCKZiU.271.11.CKZ.2022
05 maj 2022 (13:36)Mariusz Grzesiński»PCKZiU.271.11.CKZ.2022
05 maj 2022 (13:33)Mariusz Grzesiński»PCKZiU.271.11.CKZ.2022

Przejdź do góry strony