Wieliczka, dnia 14 czerwca 2017 r.
PCKZIU.272.2/CKZ/2017
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCI I – III na ,,Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego’’
- INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :
Numer oferty | Firmy, adresy wykonawców | Cena brutto wykonania zamówienia |
Okres gwarancji |
Termin płatności |
Termin wykonania zamówienia |
1 |
System Data Sp. z o.o.
39-300 Mielec |
245 717,10 |
60 miesięcy
|
30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT |
30 dni od daty podpisania umowy |
2 |
F.H.U. HORYZONT
Krzysztof Lech
38-300 Gorlice |
242 800,00 |
60 miesięcy |
30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT |
30 dni od daty podpisania umowy |
3 |
PRZP Systemy Informacyjne Sp. z o.o.
28-230 Połaniec |
202 434,00 |
60 miesięcy |
30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT |
30 dni od daty podpisania umowy |
4 |
CPU ZETO Sp. z o.o.
58-500 Jelenia Góra |
277 778,16 |
60 miesięcy |
30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT |
30 dni od daty podpisania umowy |
5 |
WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
41-940 Piekary Śląskie |
204 958,00 |
60 miesięcy |
30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT |
30 dni od daty podpisania umowy |
6 |
PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o.
Al. Mickiewicza 27 31-120 Kraków |
262 162,20 |
60 miesięcy |
30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT |
30 dni od daty podpisania umowy |
- INFORMACJA O WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH Z POSTĘPOWANIA:
- nie dotyczy
- INFORMACJA O OFERTACH ODRZUCONYCH Z POSTĘPOWANIA:
- nie dotyczy
- INFORMACJA O DOPUSZCZENIU DO DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
- nie dotyczy
- INFORMACJA O NIEUSTANOWIENIU DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
- nie dotyczy
- INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
W części I postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp. bowiem postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po otwarciu ofert Zamawiający dostrzegł wady w opisie przedmiotu zamówienia, które nie tylko ograniczają zasadę konkurencyjności ale także uniemożliwiają porównanie złożonych ofert, a tym samym ich ocenę.
Ponadto Zamawiający nie określił w formularzu oferty stawki podatku VAT, stosując jednocześnie w umowie zapis dotyczący zwolnienia z podatku od towarów i usług co skutkuje brakiem możliwości porównania ofert pod względem ceny.
W części II i III przedmiotowe postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp. bowiem do chwili składania ofert nie złożono żadnej oferty.