Termin składania ofert: 17-01-2025, godz: 12:00
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2025 na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
PCKZiU.261.3.2025 Wieliczka, dnia 17.01.2025 rok
Informacja o wynikach postępowania
prowadzonego w trybie zapytania ofertowego nr 3/2025 z dnia 10.01.2025r. na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 10.01.2024 roku – w terminie składania ofert wpłynęły 2 oferty:
Lp. | Nazwa firmy/ imię i nazwisko wykonawcy | Adres | Uwagi |
1. | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LOBOS Sp.z o.o. | 31-870 Kraków, ul. Medweckiego 17 | Oferta poprawna |
2. | ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz | 30-741 Kraków, ul. Rączna 25F | Oferta poprawna |
Zastosowanie kryterium oceny ofert wg wskazanego w zapytaniu wzoru pozwoliło na przyznanie składanej ofercie następującej ilości punktów:
Lp. | Nazwa firmy/ imię i nazwisko wykonawcy | Adres | Liczba punktów | Cena brutto |
1. | ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz | 30-741 Kraków, ul. Rączna 25F | 100 pkt. | 1.858,65 zł |
2. | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LOBOS Sp.z o.o. | 31-870 Kraków, ul. Medweckiego 17 | 87,38 pkt. | 1.989,00 zł |
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce informuje, że w związku z ogłoszonym zapytaniem ofertowym nr 3/2025, w wyniku oceny złożonej oferty wybrano ofertę Wykonawcy:
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
Wyłoniony Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową, która spełnia wymogi formalne.
********************************************************************************************************************************************
PCKZiU.261.3.2025
Wieliczka, dnia 10.01.2025 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2025
na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego zwraca się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia:
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 – papier do drukowania
30192000-1 – wyroby biurowe
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z arkuszem wycen (załącznik nr 2).
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 17 stycznia 2025 r. do godz. 12.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat czynny w godzinach 8:00-15:00) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska – główny księgowy tel. 12 289 17 48.
VII. Załącznik:
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto …...............
słownie:....................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis zawarty jest w arkuszu wycen i stanowi załącznik do formularza oferty.
1. Nie zamierzam/zamierzam* powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
…............................................................................................................
2. Nie podlegamy/podlegamy* wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* - niewłaściwe skreślić.
Załącznik nr 2
Arkusz wycen
Lp. | Nazwa artykułu | Jednostka miary | Ilość | Cena jednostkowa brutto w zł | Wartość brutto w zł |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Długopis z wkładem wymiennym, niebieski wkład BIC Round Round Stic M | szt. | 10 |
|
|
2 | Rozszywacz | szt. | 2 |
|
|
3 | Długopis żelowy z wymiennym wkładem Pentel energel, grubość linii pisania 0,5mm, niebieski | szt. | 5 |
|
|
4 | Długopis żelowy z wymiennym wkładem Pentel energel, grubość linii pisania 0,7mm, niebieski | szt. | 5 |
|
|
5 | Wkład pasujący do ww. długopisu 0,5 mm | szt. | 5 |
|
|
6 | Wkład pasujący do ww. długopisu 0,7 mm kolor niebieski | szt. | 5 |
|
|
7 | Zakreślacz fluorescencyjny ze ściętą końcówką, szerokość linii 5 mm, żółty | szt. | 6 |
|
|
8 | Zeszyt A4, sztywny, twarda okładka, 96 kartek, kratka | szt. | 2 |
|
|
9 | Gumka pentel | szt. | 4 |
|
|
10 | Klej w sztyfcie, nietoksycznyozwiększonej trwałości klejenia, zmywalny wodą 35g Glue Stick | szt. | 6 |
|
|
11 | Temperówka metalowa | szt. | 3 |
|
|
12 | Koszulka A4 średniej grubości, bez połysku (op.-100szt.) | op. | 20 |
|
|
13 | Koszulka krystaliczna A4 45 mic. (1 op.-100 szt.) | op. | 5 |
|
|
14 | Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A4 | ryza | 70 |
|
|
15 | Taśma klejąca bezbarwna z gilotyną Scotch Crystal | szt. | 6 |
|
|
16 | Teczka kartonowa zwykła, biała z gumką, A4 | szt. | 20 |
|
|
17 | Teczka kartonowa lakierowana z gumką, A4, różne kolory | szt. | 20 |
|
|
18 | Papier Maestro color 160 g/m2 250xA4 kolor BE66 vanille | Op. | 8 |
|
|
19 | Korektor w pisaku BIC | szt. | 2 |
|
|
20 | Korektor „mysz” | szt. | 4 |
|
|
21 | Nożyczki biurowe wykonane ze stali nierdzewnej, hartowanej, ostre i trwałe o gładkim ostrzu 20 cm | szt. | 2 |
|
|
22 | Papier kolorowy do drukarek A4 mix (op.-100ark.5kolorów) | op. | 6 |
|
|
23 | Skoroszyt A4 PCV, przednia okładka przeźroczysta, zawieszka | szt. | 10 – zielony, 10 – żółty, 10 – niebieski, 10 - czerwony |
|
|
24 | Pinezki kolorowe tablicowe beczułki Grand | Op. | 2 |
|
|
25 | Zszywki zwykłe 24/6 | op. 10x1000 | 3 |
|
|
26 | Zszywacz biurowy metalowy na małe zszywki 10/4 | szt. | 2 |
|
|
| OGÓŁEM MATERIAŁY BIUROWE | - | - | - |
|