PCKZiU.271.4/2017
Wieliczka, dnia 2 czerwca 2017 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2017
na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego zwraca się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiot zamówienia na zakup artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego został opisany w arkuszach wycen stanowiących załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Właściwie wycenione arkusze wycen będą stanowiły podstawę do określenia oferowanej ceny brutto za przedmiot zamówienia.
- Zaproponowane w ofercie ceny brutto nie mogą ulec zmianie do 31 grudnia 2017 roku.
- Wykazane w arkuszach wycen materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy na adres Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.
- Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 – papier do drukowania
30192000-1 – wyroby biurowe
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
- Inne warunki realizacji zamówienia:
- Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy, iż nie zamierza lub zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia (jeżeli zamierza, musi określić części, które będzie powierzał podwykonawcom).
- W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.
- Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z arkuszem wycen i projektem umowy załącznik nr 2 i 3).
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 9 czerwca 2017 r. do godz. 15.30 na adres: szkola@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
- marsz. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska – główny księgowy tel. 12 289 17 48.
VII. Załącznik:
- Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami.
- Arkusz wycen.
- Projekt umowy.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
- Zarejestrowana nazwa i adres (z numerem kodu pocztowego) Wykonawcy
………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
Nr telefonu: ……………………………….. Nr fax:……………………………………..
e-mail: ……………………………………………………………………………………….
NIP: ……………………………………….. Regon:………………………………………
KRS…………………………………………………………………………………………..
- Składając ofertę na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
-
Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto ………………
słownie:……………………………………………………………………………………….
w tym podatek VAT …………… % - Szczegółowy opis zawarty jest w arkuszu wycen i stanowi załącznik do formularza oferty.
- Jednocześnie informujemy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie z załączonym wzorem.
- Jednocześnie oświadczam, iż:
- TAK – NIE* – zamierzam powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
- TAK – NIE* – nie podlegamy wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: ……………… Data …………….
………………………………………
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* – niewłaściwe skreślić.
Załącznik nr 2
Arkusz wycen
Lp. | Nazwa artykułu | Jednostka miary | Ilość | Cena jednostkowa brutto w zł | Wartość brutto w zł |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
1 | Bloczek kostka zwykły biały 8,5×8,5 cm | szt. | 2 | ||
2 | Bloczek kostka kolorowy samoprzylepny, 100 ark., 7,5×7,5 cm | szt. | 2 | ||
3 | Długopis z wkładem wymiennym, niebieski wkład | szt. | 20 | ||
4 | Wkład pasujący do ww. długopisu | szt. | 20 | ||
5 | Długopis żelowy z wymiennym wkładem Pentel energel, grubość linii pisania 0,5mm, niebieski, czerwony, czarny | szt. | 36 (po 12 z każdego koloru) | ||
6 | Wkład pasujący do ww. długopisu | szt. | 36 (po 12 z każdego koloru) | ||
7 | Druki delegacji A5 | szt. | 1 | ||
8 | Druki rejestr umów A4 | szt. | 1 | ||
9 | Dziurkacz biurowy z prowadnicą, na min 20 kartek | szt. | 4 | ||
10 | Etykiety samoprzylepne A4 (4etykiety/arkusz) 105x148mm (op.-100szt.) | op. | 2 | ||
11 | Etykiety samoprzylepne A4 (1etykieta/arkusz) (op.-100szt.) | op. | 1 | ||
12 | Etykiety cenowe samoprzylepne 6 cenówek o wymiarze 6,3×3,8 cm (op. – 20szt.) | op. | 10 | ||
13 | Folia do laminowania A5 154x216mm (op.-100szt.) | op. | 1 | ||
14 | Folia do laminowania A4 216x303mm (op.-100szt.) | op. | 2 | ||
15 | Gąbka do tablic suchościeralnych | szt. | 15 | ||
16 | Gumka pentel | szt. | 4 | ||
17 | Identyfikatory z taśmą | szt. | 100 | ||
18 | Kalendarz książkowy A4, terminarz dzienny | szt. | 2 | ||
19 | Kalendarz książkowy A5, terminarz dzienny | szt. | 2 | ||
20 | Klej w sztyfcie, nietoksyczny o zwiększonej trwałości klejenia, zmywalny wodą 22g | szt. | 15 | ||
21 | Korektor „mysz” | szt. | 3 | ||
22 | Korektor w pisaku | szt. | 2 | ||
23 | Koszulka A4 średniej grubości, bez połysku (op.-100szt.) | op. | 60 | ||
24 | Koperta samoprzylepna biała C-6 | szt. | 250 | ||
25 | Koperta samoprzylepna biała B-5 | szt. | 100 | ||
26 | Koperta samoprzylepna biała B-4 | szt. | 100 | ||
27 | Koperta samoprzylepna biała DL | szt. | 250 | ||
28 | Koperta szara z rozszerzonym dnem 25cmx35cm | szt. | 10 | ||
29 | Koperta na płyty CD/DVD | szt. | 250 | ||
30 | Magnesy do tablic suchościeralnych 15 mm (op.-10szt) | op. | 16 | ||
31 | Linijka plastikowa przeźroczysta z nadrukowaną podziałką w milimetrach 20 cm | szt. | 5 | ||
32 | Marker permanentny z okrągłą końcówką, niezmywalny, różne kolory | szt. | 10 | ||
33 | Marker do opisywania płyt kompaktowych | szt. | 2 | ||
34 | Marker do tablic suchościeralnych, kolor czarny, okrągła końcówka | szt. | 360 | ||
35 | Notes samoprzylepny żółty 75×75 mm | szt. | 20 | ||
36 | Nożyczki biurowe wykonane ze stali nierdzewnej, hartowanej, ostre i trwałe o gładkim ostrzu 20 cm | szt. | 7 | ||
37 | Nożyczki biurowe wykonane ze stali nierdzewnej, hartowanej, ostre i trwałe o gładkim ostrzu 17 cm | szt. | 7 | ||
38 | Papier kancelaryjny w kratkę, A3 (op. – 100szt.) | op. | 1 | ||
39 | Papier kancelaryjny w linię szeroką, A3 (op.-100szt.) | op. | 1 | ||
40 | Przekładki kartonowe kolorowe do segregatora oddzielające A4 z kartą opisową | op. | 2 | ||
41 | Ołówek B bez gumki | szt. | 8 | ||
42 | Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A4 | ryza | 450 | ||
43 | Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A3 | ryza | 5 | ||
44 | Papier kolorowy do drukarek A4 mix (op.-100ark.5kolorów) | op. | 5 | ||
45 | Pinezki kolorowe | szt. | 11 | ||
46 | Płyty CD – R 700MB X 52 | szt. | 50 | ||
47 | Płyty DVD+R 4,7 GB X 16 | szt. | 200 | ||
48 | Podkład na biurko z kalendarzem na 2018 rok A2 | szt. | 3 | ||
49 | Poduszka do stempli 117x70mm | szt. | 3 | ||
50 | Rolka termiczna do kasy fiskalnej 57mmx60mb | szt. | 30 | ||
51 | Rozszywacz | szt. | 3 | ||
52 | Segregator PCV ze wzmocnioną dolną krawędzią, wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z dźwignią A4 szerokość grzbietu 7 cm | szt. | 35 | ||
53 | Segregator PCV ze wzmocnioną dolną krawędzią, wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z dźwignią A4 szerokość grzbietu 5 cm | szt. | 25 | ||
54 | Segregator akt osobowych A4, szerokość grzbietu 4-5 cm, z trzema wkładkami ABC | szt. | 10 | ||
55 | Skoroszyt A4 PCV, przednia okładka przeźroczysta, zawieszka | szt. | 220 | ||
56 | Spinacze biurowe okrągłe małe 28mm | op. | 8 | ||
57 | Szpilki standardowe 26mm | op. | 4 | ||
58 | Taśma barwiąca do kalkulatora citizen, czarno-czerwona | szt. | 4 | ||
59 | Taśma klejąca bezbarwna z gilotyną | szt. | 30 | ||
60 | Taśma do kalkulatora 57mmx30m (op.-10szt.) | op. | 2 | ||
61 | Taśma samoprzylepna do pakowania, brązowa, szerokość 5cm | szt. | 2 | ||
62 | Taśma do metkownicy 12x26mm | szt. | 20 | ||
63 | Teczka kartonowa lakierowana, twarda okładka z gumką, różne kolory, A4 | szt. | 90 | ||
64 | Teczka kartonowa zwykła, biała, wiązana, A4 | szt. | 110 | ||
65 | Temperówka metalowa pojedyncza | szt. | 3 | ||
66 | Tusz bezolejowy do stempli, kolor czerwony, 25 ml | szt. | 4 | ||
67 | Zakreślacz fluorescencyjny ze ściętą końcówką, szerokość linii 5 mm | szt. | 2 | ||
68 | Zawieszki plastikowe do kluczy – breloczki, kolor niebieski | szt. | 210 | ||
69 | Zeszyt A4, sztywny, twarda okładka, 96 kartek, kratka | szt. | 4 | ||
70 | Zeszyt A5, sztywny, twarda okładka, 96 kartek, kratka | szt. | 2 | ||
71 | Znaczniki indeksujące samoprzylepne papierowe, w bloczkach po 50 kartek 4 kolory w zestawie (4×50) | szt. | 25 | ||
72 | Zszywacz biurowy metalowy, pojemność zszywek 100, z możliwością zszycia do 25 kartek | szt. | 4 | ||
73 | Zszywki zwykłe 24/6 | op. | 35 | ||
74 | Zszywki No 10 | op. | 10 | ||
OGÓŁEM MATERIAŁY BIUROWE | - | - | - |
Zamawiający zastrzega sobie, iż podane dane mają charakter szacunkowy. Rzeczywista ilość artykułów eksploatacyjnych będzie uzgadniana przy kolejnych zamówieniach i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zamawianych przez zamawiającego w toku realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych między pozycjami, w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
Załącznik nr 3
PROJEKT UMOWY
zawarta w dniu ………………………… r. w Wieliczce
pomiędzy:
Powiatem Wielickim – Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105, w imieniu którym działa:
Maciej Filiciak – Dyrektor
Zwany dalej Zleceniodawcą,
a
………………………………………
Zwanym w treści umowy Wykonawcą
W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty bez zastosowania zasad i trybu postepowania określonego w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art.4 pkt 8 ustawy PZP).
- 1
Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego.
- 2
- Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego na potrzeby zamawiającego.
- Katalog artykułów, wysokość cen poszczególnych artykułów oraz minimalne warunki techniczne przedmiotu dostawy określono w arkuszu wyceny stanowiącego część oferty Wykonawcy, który stanowi załącznik do niniejszej umowy. Dane zawarte w arkuszu wyceny mają charakter szacunkowy i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamawianych artykułów przez Zamawiającego w toku realizacji niniejszej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych miedzy pozycjami w arkuszach wyceny w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
- Ilości artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego w każdym asortymencie będą ustalone przy kolejno składanym zamówieniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie asortymentowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
- W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszenie w stosunku do Zamawiającego.
- Dostawy towaru będą odbywać się partiami, których wielkość i zakres rzeczowy będą każdorazowo określane przez Zamawiającego przy składanym zamówieniu. Towar dostarczany będzie do Zamawiającego sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy na koszt wykonawcy, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od wezwania.
- Wezwanie zostanie przekazane Wykonawcy faksem, e-mailem lub telefonicznie. W wezwaniu zostanie określony zakres i ilości dostawy.
- 3
- W okresie obowiązywania niniejszej umowy rozliczanie następować będzie w oparciu o faktycznie zrealizowaną dostawę oraz ceny jednostkowe brutto określone w formularzu oferty Wykonawcy stanowiącym załącznik do niniejszej umowy.
- Wartość umowy nie może przekroczyć …………………………. brutto.
- 4
- Rozliczenie należności za przedmiot umowy następować będzie fakturą na koniec każdego miesiąca obowiązywania niniejszej umowy za faktycznie zrealizowaną dostawę.
- Należność za wykonanie przedmiotu umowy będzie regulowana przelewem na konto podane na fakturze w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
- W przypadku błędnie wystawionej faktury przez Wykonawcę, termin płatności liczy się od daty wpływu faktury korygującej do Zamawiającego.
- 5
- Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia ………….. 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku.
- Osobą odpowiedzialną za realizację warunków niniejszej umowy ze strony Zamawiającego jest Katarzyna Terczyńska, ze strony Wykonawcy………………….
- 6
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za:
- opóźnienia dostawy w wysokości 5 % wartości dostawy za każdy dzień opóźnienia,
- odstąpienie od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
- Jeżeli wysokość kary umownej jest niższa niż wysokość poniesionej szkody Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
- 7
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- 8
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 9
Spory wynikłe na tle wykonania niniejszej umowy, strony oddają do rozpoznania przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
- 10
Umowa zostaje spisana w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.
Zamawiający Wykonawca
Pełna wersja ogłoszenia: zapytanie_o_cene_materiały_biurowe szkoła_02.06.2017