PCKZiU.271.16.EMW/2019
Wieliczka, dnia 24.04.2019 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10/2019
usługę dostawy materiałów biurowych dla uczestników projektu ERASMU+„Międzynarodowe Wykształcenie – ciąg dalszy”
nr 2018-1-PL01-KA102-047749
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
W związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce projektem ERASMU+„ Międzynarodowe wykształcenie – ciąg dalszy” nr 2018-1-PL01-KA102-047749 zwracam się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów biurowych:
1) Papier ksero – A4 gramatura: 80 g/m2, białość min. 160 CIE - 5 ryz (500 kartek każda),
2) Koszulki A4 na dokumenty – groszkowa – 200 szt. (2 opakowania po 100 szt.)
3) Długopisy typu BIC lub równoważne (badanie na podstawie deklaracji producenta dot. długości linii pisania – co najmniej 3000 metrów) niebieski wkład – 16 szt.
4) Pineski – 1 szt/1 opakowanie
5) Teczki kolorowe lakierowane z gumką format A4 kolor zielony– 3 szt.
6) Teczka kolorowa lakierowana z gumką format A4 60mm kolor zielony– 1 szt.
7) Teczka kolorowa lakierowana z gumką format A4 90mm kolor zielony– 1 szt.
8) Teczka kolorowa lakierowana z gumką format A4 120mm kolor zielony– 1 szt.
9) Skoroszyty plastikowy zawieszany do segregatora A-4 – kolor zielony - 5 skoroszytów.
10) Segregator A-4 75 mm (karton oklejany), wymienna etykieta, z dźwignią, kolor zielony 4 szt.
11) Segregator A-4/20/2R VPE kolor zielony 3 szt.
12) Notes A5 z twarda oprawą – 16szt.
- Cena łączna uwzględniać musi koszty dostawy do siedziby Zamawiającego oraz koszty wniesienia do budynku w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego.
- Dostawa musi zostać zrealizowana w terminie do 8 maja 2019 roku na adres Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka. Termin dostawy powinien zostać ustalony wcześniej w związku z koniecznością dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez upoważnionego pracownika.
- Termin płatności: 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku.
- Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach 10. Osi Priorytetowej Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.1 Kształcenie zawodowe uczniów – ZIT
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 - Papier do drukowania
30192000-1 - Wyroby biurowe
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
- Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy, iż nie zamierza lub zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia (jeżeli zamierza, musi określić części, które będzie powierzał podwykonawcom).
- W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z arkuszem wycen - załącznik nr 2.
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 30 kwietnia 2019 r. do godz. 12.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska - główny księgowy tel: 12 289 17 48.
VII. Załącznik:
- Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
- Zarejestrowana nazwa i adres (z numerem kodu pocztowego) Wykonawcy
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
- Składając ofertę na usługę dostawy materiałów biurowych dla uczestników projektu ERASMU+„ Międzynarodowe wykształcenie – ciąg dalszy” nr 2018-1-PL01-KA102-047749.
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto …...............
słownie:....................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis oferowanych materiałów prezentujemy poniżej:
Rodzaj oferowanego materiału |
Cena łączna brutto |
1) Papier ksero – A4 gramatura: 80 g/m2, białość min. 160 CIE - 5 ryz (500 kartek każda)
|
|
2) Koszulki A4 na dokumenty – groszkowa – 200 szt. (2 opakowania po 100 szt.)
|
|
3) Długopisy typu BIC lub równoważne (badanie na podstawie deklaracji producenta dot. długości linii pisania – co najmniej 3000 metrów) - niebieski wkład – 16 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
4) Pineski – 1 szt/1 opakowanie
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
5) Teczki kolorowe lakierowane z gumką format A4 kolor zielony – 3 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
6) Teczka kolorowa lakierowana z gumką format A4 60mm kolor zielony – 1 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
7) Teczka kolorowa lakierowana z gumką format A4 90mm kolor zielony – 1 szt. Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
8) Teczka kolorowa lakierowana z gumką format A4 120mm kolor zielony – 1 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
9) Skoroszyty plastikowy zawieszany do segregatora A-4 – kolor zielony 5 skoroszytów
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
10) Segregator A-4 75 mm (karton oklejany), wymienna etykieta, z dźwignią, różne kolory 4 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
11) Segregator A-4/20/2R VPE kolor zielony 3 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
12) Notes A5 z twardą oprawą – 16 szt.
Marka/Typ/Model lub opis potwierdzający spełnienie ww. warunków. |
|
3. Przedmiot umowy dostarczymy w terminie do dnia 8 maja 2019 roku.
- Jednocześnie oświadczam, iż:
1. Nie zamierzam/zamierzam* powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
2. nie podlegamy/podlegamy* wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* - niewłaściwe skreślić.
- 102019zapytanie_o_cene_materialybiuroweEMW.docPobierzData wczytania: 24-04-2019Rozmiar: 77.5 kBFormat: .doc